Khamis, 24 Januari 2013

Tedy bear

Salam ad sesiapa tak nak beli jantan tedybear dgn harga RM60. Murah je..dah pdai khawin, usia dh 7bln.. 5 ekor arnab betina sy dh bunting,gara2 si jantan nie..sbb sy nk jual,sy dh ad baka bru..siapa nk cpt taw?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan